Darmowa dostawa przy dowolnych zakupach roślin doniczkowych za minimum 160 zł

Zwroty i reklamacje

U nas  kupujesz zawsze bez obaw.

Mamy kilkuletnie doświadczenie w pakowaniu przesyłek, z którymi należy obchodzić się w szczególnie ostrożny sposób. Rośliny starannie przygotowywane są do wysyłki, paczki natomiast są pieczołowicie zabezpieczane, aby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Może jednak zaistnieć sytuacja, że zamówienie nie spełnia z jakiś względów Państwa oczekiwań. W przypadku powstania błędów po naszej stronie, staramy się maksymalnie zrekompensować Klientowi naszą pomyłkę.  Poniżej lista wskazówek co należy zrobić, abyśmy mogli prawidłowo zareagować w zaistniałej sytuacji:

 

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady ukryte lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o kontakt mailowy. Prosimy o przesłanie na adres sklep.wiklanski@gmail.com e-maila, w tytule podając „Reklamacja Numer_zamówienia”, w treści natomiast możliwie dokładnie opisując jakie wady ma towar lub podając inne nieprawidłowości, które mogły powstać w procesie realizacji zamówienia. Reklamacje prosimy zgłaszać w terminie 3 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, w szczególności bez uprzedniego kontaktu ze strony Kupującego.

 

Zwroty

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w nienaruszonym stanie i nie gorszym niż w dniu otrzymania bez podania przyczyny. W tym celu należy poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży, wysyłając do nas oświadczenie (pobierz tutaj) razem z zakupionym towarem.

Po otrzymaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów na wskazane konto bankowe. Zwracamy pełen koszt towarów. Zwracający ponosi koszty dostawy oraz odesłania zwracanych produktów do nas.